با بهانه / بی بهانه

إذا سألک عبادی عنّی فإنّی قریب... اگر هم نپرسیدند بگو من غریبم...

با بهانه / بی بهانه

إذا سألک عبادی عنّی فإنّی قریب... اگر هم نپرسیدند بگو من غریبم...

معجزه

خـــــــدا در مَـکــــــــان هایــــــــے دور از انتـــــــــظار

بــــــ‌ه دستـــــــِ افــرادے دور از انتــــــظار

و در مـــواقـــعـــــــــے تصــــورناپـَـــــــــذیر

معجزاتــــــــِ خــــــــود را بـــــــ‌ه انـجـــــــــــام مـــے رسانـَـــــد
 

 

 

 وَ مِنْ آیَاتِهِ
مَنَامُکُمْ بِاللَّیْلِ وَالنَّهَارِ
وَابْتِغَاؤُکُمْ مِنْ فَضْلِهِ
إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَسْمَعُونَ

روم / 23
 

پ ن : 

 

دلم معجزه می خواهد 

 

زیاد

 

لاف می زنم 

تو باور نکن

احــرام گرفته ام به کویت

 
از خوان ِ تو با نعیم تر چیست
 
وز حضـرت تو کریمـتر کیسـت ؟

 

پ.ن

 وَالْحَمْدُلِلّهِ عَلى عَفْوِهِ بَعْدَ قُدْرَتِهِ

گفتن

 

می خواستم بگویم:  

"گفتن نمی توانم" 

 آیا همین که گفتم 

 یعنی همین که گفتم؟  

مرحوم قیصر امین پور   

(print image)