با بهانه / بی بهانه

إذا سألک عبادی عنّی فإنّی قریب... اگر هم نپرسیدند بگو من غریبم...

با بهانه / بی بهانه

إذا سألک عبادی عنّی فإنّی قریب... اگر هم نپرسیدند بگو من غریبم...

مى‏شناسى

حکمت صدم 

 

قَالَ ( علیه‏السلام )

وَ قَدْ مَدَحَهُ قَوْمٌ فِی وَجْهِهِ
اللَّهُمَّ إِنَّکَ أَعْلَمُ بِی مِنْ نَفْسِی وَ أَنَا أَعْلَمُ بِنَفْسِی مِنْهُمْ
اللَّهُمَّ اجْعَلْنَا خَیْراً مِمَّا یَظُنُّونَ وَ اغْفِرْ لَنَا مَا لَا یَعْلَمُونَ


 

(آنگاه که گروهى او را ستایش کردند فرمود:)

بار خدایا تو مرا از خودم بهتر مى‏شناسى، و من خود را بیشتر از آنان مى‏شناسم،
خدایا مرا از آنچه اینان مى‏پندارند، نیکوتر قرار ده، و آنچه را که نمى‏دانند بیامرز. 

 

 

به قول سعدی :

سخنی که با تو دارم
به نسیم صبح گفتم
دگری نمی شناسم
تو ببر
که آشنایی!

خدایا بهانه ای !

سر زد به دل دوباره غم کودکانه ای
آهسته می ترواد از این غم ، ترانه ای

باران -شبیه کودکی ام- پشت شیشه هاست
دارم هوای گریه
..
خدایا بهانه ای ! 



قیصر امین پور

Snow in Tehran

 

نوبرانه

خدا به این خوبی 

بنده به این پلشتی  نوبره والا  !!! 

 

http://www.payeganltd.com/GoodImages/Zan4.jpg

یذهبن

یادمان  باشدکه؛
قطعاً خوبی ها،
بدی ها را از بین می برد...
 

ان الحسنات یذهبن السیئات...
 

سوره ی هود/114