با بهانه / بی بهانه

إذا سألک عبادی عنّی فإنّی قریب... اگر هم نپرسیدند بگو من غریبم...

با بهانه / بی بهانه

إذا سألک عبادی عنّی فإنّی قریب... اگر هم نپرسیدند بگو من غریبم...

استغفرک

رب انی استغفرک استغفار حیا
و استغفرک استغفار رجا
و استغفرک استغفار انابة
و استغفرک استغفار رغبة
و استغفرک استغفار رهبة
و استغفرک استغفار ایمان
و استغفرک استغفار اقرار
و استغفرک استغفار اخلاص
و استغفرک استغفار تقوی
و استغفرک استغفار توکل
و استغفرک استغفار ذلة
و استغفرک استغفار عامل لک هارب منک الیک..

یا من لیس هو الا هو ..  

 

 

هیچ راهی غیر از خودت وجودندارد.

نظرات 4 + ارسال نظر
صادقی 5 بهمن 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.shmbalazadeh.blogfa.com

خداوندا!
خسته ام از فصل سرد گناه؛
و دلتنگ روزهای پاک؛
بارانی بفرست؛
چتر گناه را دور انداخته ام...
وب زیبایی دارید. به ما هم سر بزنید. در پناه خدا

فاطمه 20 فروردین 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام
زیبا بود
ولی ظاهرا یه اشتباه کردید در ترجمه ی قریب، قریب به معنای نزدیک است نه غریب!
و إذا سألک عبادی عنی فانی قریب... بقره 186 و هرگاه بندگان من از تو درباره من بپرسند بگو من نزدیکم.
عبارت بالای وبتان را می گویم.
موفق باشید.

یاسا 4 مرداد 1391 ساعت 01:07 ق.ظ

من به چشم های بی قرار تو

قول می دهم ریشه های ما به آب

شاخه های ما به آفتاب می رسد

ما دوباره سبز می شویم !

سلام
و استغفرک استغفار توکل...
خدا قوت


هر روز با چند پست جدید آپیم و منتظر حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد