با بهانه / بی بهانه

إذا سألک عبادی عنّی فإنّی قریب... اگر هم نپرسیدند بگو من غریبم...

با بهانه / بی بهانه

إذا سألک عبادی عنّی فإنّی قریب... اگر هم نپرسیدند بگو من غریبم...

ان الله بصیر بالعباد

فمن یعمل مثقال ذرة خیرا

   یره  

 

 

 

 

می بیند آن کار خوبت را

اگر ذره ای باشد 

حتی!
نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید 11 شهریور 1390 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.parsianclubs.com

می بیند آن کار خوبت را

اگر ذره ای باشد
حتی! ........................... بله .. در این شکی نیست ... ولی گاهی بایدیاد آوری کنیم به خودمون .. که اون یه زره کار بدی که یواشکی میکنیم و هی اینور اونور نگاه میکنیم یه دفه کسی سر نرسه هم خدا میبینه .. یاد آوری هردوتاش به خودمون گاهی لازمه..

جمله قشنگی بود...

به جامعه مجازی ما هم سر بزن.... دیدنش ضرر نداره.. ;)


سلااااااااااااااااااااااااااااااام .....خوبی ....خوش میگذره .....


با اجازت آپ کردم [چشمک]


میای بهم سر بزنی ؟


میدونم که حتما میای .....

چون همیشه بهم لطف داشتی [گل]

پس بی صبرانه منتظرتم ......[قلب]

زود بیا خوب که دلم هم واست یه ذره شده [قلب]

توی کلبه ام منتظر حضور نورانی شما هستم [گل]

اگه دوست داشتین ما روبا اسم (دبستان معلم شهرستان بندرلنگه) لینک کنید و در صورت لینک کردن بهم خبر بدین تا شما رو با هر اسمی که دوست داشتین لینک کنم

و تفاوت خدا با دیگران در این است که ... می بیند ... حتی اگر ذره ای باشد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد